Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 12:13:46 +0300

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06149 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kiisa alevik, Kurtna tee 
2 (Grossi toidukauplus) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Piirangud: 11243 Kiisa jaama tee, 
71814:002:0034 - tänava kaitsevöönd (10 m); 11240 Tõdva-Hageri tee, 
71814:001:0198 – tänava kaitsevöönd (10 m); Elektriõhuliin /AMKA.3x16+25/ 
kaitsevööndiga (2+2m) /kinnistu piiril/; Elektrimaakaabelliin / AXPK.4x240 / 
kaitsevööndiga (1+1m) /kinnistu piiril/; Sideliin /ELA035 kaitsevöönditega 
(1+1m).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27117645>  (menetlus nr: 
446461), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 03.10.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister